جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۴
کد خبر: ۶۶۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
سادات‌ابراهیمی خبر داد:

حمایت از استان مورد هجومم در برابر ریزگردها

عضو هیأت رئیسه فراکسیون محیط‌زیست و توسعه‌پایدار مجلس، با یادآوری دو فوریت طرح الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها، گفت: بعد از آنکه کمیته محیط زیست نظر خود را به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اعلام کرد کمیسیون، تصمیم فوری را اتخاذ می‌کند و در نهایت نتیجه آن به صحن علنی مجلس خواهد رسید.
به گزارش شهر؛ سیدمحمد سادات‌ابراهیمی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه با شروع فصل سرما در پاییز و زمستان بار دیگر معضل ریزگرد خود را نمایان می‌کند، گفت:‌ متأسفانه این معضل سالانه خسارت‌های بسیاری را برای کشور به‌وجود می‌آورد، آسیب جدی را به سلامت مردم وارد می‌کند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در سال گذشته و سال جاری ریزگردها بیش از  ۱۴ استان کشور را درگیر خود کرده و لطمات جدی را به اقتصاد و سلامتی مردم شهرهای مختلف کشور وارد کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز اقدام چشمگیری برای مقابله با پدیده گردوغبار انجام نشده است، تصریح کرد: انتظار نمایندگان مجلس این است که بودجه اختصاص یافته به این پدیده به درستی و با برنامه‌ریزی صحیح هزینه شود.

نماینده مردم در مجلس نهم، مقابله با پدیده گردوغبار را نیازمند صرف هزینه دانست و عنوان کرد: همکاری نکردن کشورهای همسایه برای مبارزه با این پدیده موجب شده که در داخل کشور نیز هماهنگی لازم بین دستگاه‌ها و نهادهای مسئول به وجود نیاید.

به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو هیأت رئیسه فراکسیون محیط‌زیست و توسعه‌پایدار مجلس، با یادآوری دو فوریت طرح الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها، تاکید کرد: بعد از آنکه کمیته محیط زیست نظر خود را به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اعلام کرد کمیسیون، تصمیم فوری را اتخاذ می‌کند و در نهایت نتیجه آن به صحن علنی مجلس خواهد رسید./
نظر شما